Poznáš OBCHODNÉ TAJOMSTVO
najžiadanejších podnikateľov a živnostníkov na svete?

Čo robí inak jeden predajca automobilov, ktorý má obrat väčší ako niekoľko konkurenčných firiem dohromady?

Čo majú spoločné najlepší konzultanti / remeselníci / živnostníci z úplne odlišných odvetví?

Na základe tohto obchodného tajomstva sme vyvinuli online aplikáciu SMART asistentka

Vyskúšaj túto apku iba vtedy, ak si pripravený dostať sa v krátkom čase do top 10 podnikateľov vo svojom odvetví!

SMART asistentka

Za 9,59 € mesačne si zvýš obrat až o 70%!

Tento jednoduchý obchodný trik bude za teba v mene tvojej firmy robiť SMART asistentka. A ty sa priprav na stabilný nárast svojho obratu.

Zadaj svoj email a vypočuj si podcasty dvoch skutočných príbehov obyčajných obchodníkov:
A) Luigi – najlepší predajca automobilov všetkých čias na Floride
B) Jens – ako mohol predajca záhradných mechanizmov zo severu Nemecka zarobiť jeden milión mariek ročne a pritom pracoval len štyri a pól pracovného dňa v týždni?

2 + 7 =

Čo všetko ti SMART asistentka prinesie pre úspech vášho podnikania?

Jednoduchá prezentačná webstránka

Vytvoríš si prezentáciu svojho podnikania či výrobkov. Je to rovnako ľahké ako písať v programe Word. Napíš si text, vlož obrázky, videá, tabuľky… Pridaj prekliky na tvoj e-shop a ďalšie stránky.

Mini e-shop

Využívaj mini e-shop pre predaj svojich produktov a služieb. E-shop ti pripojíme na platobnú bránu a Pay by Square technológie. Tvoj zákazník po vyplnení objednávky dostane automatický email s inštrukciami ako zaplatiť; po zaplatení dostane automatický ďakovný email za platbu.

Online odkazovač pre zákazníkov

V čase keď si zaneprázdnený/á a nemôžeš dvíhať telefón príde vhod funkcia SMART asistentky, ktorá umožní tvojim zákazníkom zanechať ti hlasový a/alebo písomný odkaz.
Neprídeš o nového zákazníka či ďalšiu objednávku. Všetko sa ti zaznamená v module Kalednár – Nové Žiadosti

CRM systém pre správu zákazníkov

Vedel si, že získať objednávku od nového zákazníka je až 5x ťažšie ako od tvojho existujúceho zákazníka?

Využívaj systém pre správu vzťahov s tvojimi zákazníkmi. Maj celú históriu vzťahov so zákazníkom archivovanú a kedykoľvek k dispozícií na pripomenutie.

Prečítanie dennej agendy

Predstav si, že ráno sadneš do auta, na mobile si spustíš aplikáciu SMART asistentky a stlačíš gombík „Prečítaj mi dnešný program“.  Teraz môžeš naštartovať auto a ísť kam treba. Asistentka využije reproduktor tvojho smartfónu a nahlas ti prečíta všetky aktivity, ktoré máš na daný deň naplánované.

Správa obchodných prípadov

Dotiahnutie jednej objednávky – obchodného prípadu môže byť zdĺhavý proces. Častokrát sa na niečo zabudne či už na strane zákazníka alebo aj na tvojej strane. Maj všetko prehľadné, rozdeľ predajný proces na jednotlivé fázy, využívaj šablóny a asistentka ti vždy pripomenie, ak niektorá predajná fáza trvá dlhšie ako je stanovené.

Pokročilý kalendár

Modul kalendár ti umožní sledovať, zaznamenať a plánovať potrebné aktivity. SMART asistentka ti tvoje naplánované úlohy aktívne pripomína.

Plánuj si aktivity dopredu a asistentka ti tvoje povinnosti pripomenie.

Hromadný emailing

Aj živnostník a malý podnikateľ potrebuje občas poslať všetkym svojim doterajším zákazníkom nové správy.

Vytvor si emailovú šablónu, pošli si testovací email – ak je všetko v poriadku, spustíš hromadné rozoslanie emailov.

Automatizované Emaily

V príprave je ďalšia šikovná funkcia:

Budeš mať možnosť vytvoriť personalizované šablóny emailov k rôznym udalostiam a nastaviť kedy sa tieto emaily sami automaticky odošlú tvojim zákazníkom. Napríklad chceš posielať email s blahoželaním k narodeninám. Alebo pripomínať zákazníkom každý rok od odovzdania zákazky, že je čas si objednať servis? a pod. Možnosti sú neobmedzené.

Pre koho je vhodná SMART asistentka?

SMART asistentka je predajný systém vyvíjaný pre živnostníkov a malých podnikateľov, ktorý zabezpečí podporu predajného procesu, ako poskytovateľom služieb, tak i výrobcom či predajcom. Zjednodušujeme prácu malým podnikateľom. Dajte si pomôcť v starostlivosti o vašich existujúcich zákazníkoch, ako aj pri procese získavania nových.

Jednoduchá prezentačná webstránka, mini e-shop pre vaše produkty a služby, prehľadný kalendár, s pomocou CRM ľahko spracujete vaše online objednávky, zákazky ako aj dlhodobú správu klientov, zbieranie odkazov a objednávok online…

Jedna transparentná platba

Ušetri až 40% pri ročnom účtovaní

Garancia spokojnosti 60 dní

v prípade nespokojnosti ti vrátime platbu späť na účet aj bez udania dôvodu

Máš otázky k SMART asistentke? Napíš nám alebo zavolaj

15 + 12 =